Selasa, 23 Oktober 2012

Terima kasih awak :)




Buat awak yang dikasihi lagi disayangi, TERIMA KASIH banyak banyak sebab terima diri saya ni seadanya.. Terima kasih sebab masih mampu bertahan dengan kerenah saya yang tak menentu ni.. Terima kasih banyak banyak sebab sampai sekarang awak masih ada disisi saya, mendengar segala cerita best, sedih, bosan, poyo saya.. TERIMA KASIH BANYAK BANYAK! :D
Terima kasih jugak sebab mampu tahan dengan perangai manja terlebih saya, perangai degil saya, perangai mengada saya dan semuanya laa.. Saya tahu saya tak sempurna tapi saya akan cuba menggembirakan awak sebagaimana awak menggembirakan hari - hari saya ..Saya akan cuba usaha untuk ubah semua tu secara perlahan.. Terima kasih untuk segalanya... saya sayang awak sesangat dan saya harap hubungan kita mampu bertahan sampai bila bila. I will wait for you until the special dates of our life arrives. 

Semoga satu hari nanti Allah akan 
menjadikan kita pasangan 
yang halal dan bahagia selamanya. 
Aku disini akan setia menunggu seperti 
mana kau sentiasa setia bersamaku. ♥


2 ulasan: